دانشکده طب ایرانی- دفتر استعدادهای درخشان
دفتر استعدادهای درخشان

حذف تصاویر و رنگ‌ها
  • معرفی
در چارچوب سیاست های کلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دفتر استعدادهای درخشان دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برای شناسایی، جذب و پرورش دانشجویان استعدادهای درخشان و اعمال پروژه های اثربخش در حفظ، حمایت، هدایت وپرورش آنها تاسیس شده است. این دفتر با کمک اساتید، صاحبنظران وکارشناسان، به منظور شناسایی، بهسازی و نگهداری نیروهای با استعداد فعالیت نموده و برای شکوفایی این استعدادها با توجه به امکانات،نیازهای مورد درخواست دانشجویان حائز این مرتبه را در جهت برنامه های آموزشی و پژوهشی مد نظر قرار خواهند داد.
کارشناس : هدیه محمدی

 
  • اهداف:
  1. شناسایی، پرورش وافزایش توانمندی دانشجویان مشمول استعداد درخشان
  2. رفع موانع برای خودشکوفایی دانشجویان استعداد برتر در سطح دانشکده و دانشگاه
  3. کاهش طول دوران تحصیل ازطریق حذف فاصله‌های زمانی بین مقاطع تحصیلی برای دانشجویان مستعد
  • شرح وظایف:
  1. اطلاع رسانی به دانشجویان در خصوص آخرین دستورالعمل‌ها و قوانین مرتبط با معیارهای انتخاب دانشجوی استعداد درخشان
  2. اطلاع رسانی به دانشجویان در خصوص قوانین و آیین نامه های مرتبط با ادامه تحصیل دانشجوی استعداد درخشان
  3. اطلاع رسانی به دانشجویان در خصوص زمان، شرایط و نحوه ثبت نام دانشجویان متقاضی در بخش دانشجوی نمونه کشوری
  4. برگزاری و تشکیل کلاس های آموزشی برای دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان دانشکده
  5. آشنا کردن دانشجویان با تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ارائه شده به دانشجویان استعداد درخشان
  6. پیگیری مکاتبات از دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه
  7. شرکت در جلسات برگزار شده در دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه
  8. پیگیری برای انتشار اطلاعیه‌ها، قوانین و دستورالعمل‌های مرتبط بر سایت دانشکده
  • آیین نامه ها:
  1. آیین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه‌‌ی استعدادهای درخشانلینک
  2. آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لینک
  3. آیین نامه اجرایی موضوع ۵ نشست ۶۶ شورای آموزش پزشکی و تخصصی لینک
  4. آیین نامه اجرایی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان لینک
  5. آیین نامه انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه کشوری لینک
  6. آیین نامه پژوهشگر برترلینک
 
 
نشانی مطلب در وبگاه دانشکده طب ایرانی:
http://iums.ac.ir/find.php?item=286.27838.49887.fa
برگشت به اصل مطلب