دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • معاونت آموزشی
  • معاونت پژوهشی
  • معاونت اداری ومالی
  • خدمات الکترونیکی
  • مراکز تحقیقاتی
  • گروه های آموزشی
  • دفتر توسعه آموزش




 

 


 

مسئول واحد روابط عمومی دانشکده

 | تاریخ ارسال: 1400/2/19 | 


مشاور و مدیر روابط عمومی دانشکده

نام و نام خانوادگی   ملیکا خارقانی مقدم   

مدرک تحصیلی :دکترای تخصصی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت

رتبه علمی : استادیار

تلفن ثابت :۸۸۶۲۲۶۴۰

فاکس :۸۸۶۲۲۷۰۷

ایمیل آکادمیک :m.kharghaniiums.ac.ir

ایمیل :  m_kharghaniyahoo.com  
   CV
رزومه

 شرح وظایف مشاور ریاست در مدیریت روابط عمومی

  1. تدوین و ارایه سیاست­های روابط عمومی منطبق با ماموریت های مصوب دانشگاه،
  2. الگوسازی نمونه های موفق روابط عمومی (ملی- بین المللی) در جهت حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم،
  3. برنامه ریزی و اقدام به منظور گسترش و تقویت بیشتر ارتباطات درون – برون سازمانی دانشکده،
  4. برنامه ریزی و اقدام مبتنی بر نتایج ارزیابی شده به منظور گسترش ارتباطات برون سازمانی دانشکده با دانشگاه و نیز سایر دانشکده ها اعم از دانشکده های بهداشت داخل و خارج از کشور،
  5. انتخاب رویکردهای مناسب به منظور تبلیغ و ارتقاء دانشکده به عنوان یک عضو مسؤلیت‌پذیر،  مفید، اثرگذار، صاحب جامعیت علمی و ترجمان دانش در امور علم و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی ایران و نیز بین سایر دانشکده های بهداشت داخل کشور،
  6.  برآورد، تهیه و تدوین برنامه و بودجه سالیانه روابط عمومی دانشکده،
  7. همکاری و مشارکت در برگزاری همایش ها و کنفرانس­های ملی و بین المللی، مراسمات و مناسبت های مختلف و برنامه­های جنبی آن در سطح دانشکده و دانشگاه،
  8. نظارت مستمر بر محتوای اطلاع رسانی­های منتشر شده و در حال انتشار به همراه تایید ریاست دانشکده،
  9. نظارت بر جمع آوری و گزارش نویسی کلیه اخبار و رویدادهای دانشکده و ارسال آن به روابط عمومی دانشگاه بر اساس اهمیت و فوریت
  10. پی­گیری انجام ماموریت های محوله از سوی روابط عمومی دانشگاه،
  11. تشکیل جلسات دوره­ای و نوبه­ای با ریاست دانشکده به منظور مرور اقدامات انجام شده و در دست اقدام و همچنین اولویت­بندی اقدامات آتی بر اساس برنامه سالیانه
  12. تصمیم گیری درخصوص نحوه اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات به مخاطب (وب سایت، پست الکترونیک، پیامک، ال­سی­دی، تابلوی اعلانات)
  13. توسعه و روزآمدسازی مستمر دانش و مهارت­های کارکنان روابط عمومی دانشکده در قالب شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت مورد نیاز،
  14. تهیه گزارش عملکرد فعالیت­های واحد روابط عمومی دانشکده به همراه تایید ریاست دانشکده و ارسال آن به روابط عمومی دانشگاه،

دفعات مشاهده: 7903 بار   |   دفعات چاپ: 499 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر