دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • بیماران و مراجعین
  • فراگیران
  • کارکنان

رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: 1399/2/23 | 


مسئول واحد : ناهید ساری

تلفن تماس : ۸۱۱۶۲۴۶

پست الکترونیک: crmhkc.ir

مرکز فوق تخصصی آموزشی، پژوهشی، درمانی شهید هاشمی نژاد تهران به منظور ارج نهادن به مراجعه ‏کنندگان خود و همچنین ایجاد بستر لازم جهت دسترسی مستقیم ایشان به راه‏حل مستقیم مشکلاتشان اقدام به ایجاد واحدی به نام "صدای شما" با استفاده از نیرویی مجرب و ازجنس بالین مرکز نموده است. این واحد به نمایندگی از مدیران ارشد مرکز، گوش شنوای صدای شما مراجعه کنندگان محترم در موارد نارضایتی و شکایاتتان می‏باشد تا در اسرع وقت ممکن با رسیدگی به آنها، حتی‏الامکان خود را در ارائه خدمات هر چه بهتر، اصلاح، تجهیز و تدارک نماید.
در شیفت صبح مسئولین واحدها و سوپروایزر بالینی و مدیریت در شیفت عصر و شب سوپروایزر بالینی جانشین می باشند.


ساعت کاری این واحد از ۷:۳۰ صبح لغایت ۱۴ می باشد. 

از جمله اهداف این واحد:

  • جلب رضایت مشتریان مرکز هاشمی نژاد
  • ارتقاء سطح کیفی واحد صدای شما از طریق رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس الویت ها
  • بررسی شکایت و پاسخ به شکایات و اطلاع رسانی تصمیم و مختومه کردن شکایت
  • ارزیابی های دوره ای و تنظیم فرآیند رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آن

دفعات مشاهده: 7417 بار   |   دفعات چاپ: 605 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر