مسئول پاویون پزشکان : خانم ملک عسکری
تحصيلات: كارشناسارشدمديريت(MBA) ازدانشگاه خوارزمي
سنوات کاری : 22 سال
   

 پاويون هاي پزشكان در ساختمان شماره 4 (حضرت ابوالفضل) مجتمع آموزشی درمانی رسول اكرم (ص) واقع شده است وشامل 3 طبقه میباشد كه  2 طبقه آن به آقايان اختصاص دارد. طبقه دوم مجهز به  18 اتاق و 61 تخت با تلفن داخلي جداگانه براي هر اتاق ،سرويس بهداشتي ،نمازخانه ،  وايرلس ويك دستگاه كامپيوتر میباشد كه براي رويت آزمايشات و گرافي بيماران متصل به شبكه HIS است،طبقه سوم مجهز به  24 اتاق و 70 تخته ،وايرلس،3 دستگاه کامپیوتر، سالن استراحت مجهز به میز و صندلی و تلویزیون LCD، سرویس بهداشتی و حمام وتلفن کارتی است. طبقه چهارم به خانم ها اختصتص دارد و دارای 33 اطاق 127 تخته که به تمام امکانات تجهیز شده طبقه سوم را دارد. هر سه طبقه مجهز به سیستم امنیتی درب ورودی با سنسور اثر انگشت می باشد.

کلیه امکانات ذکر شده مدیون حمایت های دلسوزانه مسئولین مجتمع به ویژه سرکار خانم دکتر ناهید رحیم زاده معاون محترم آموزشی مجتمع می باشد. طی بازدید معاونت دانشجویی و فرهنگی محترم آقای دکتر فرید عبادی فرد آذر به همراه مسئولین از سال 93 تا سال 95 در راستای خدمات بهینه ، زیبا سازی فضا و رفاه فراگیران، اقدام به تجهیز پاویون ها به دیوار پوش و اتاق ها به کتابخانه ، جا کفشی، رخت آویز، تابلو، درخچه های تزئینی و راه اندازی سامانه رزرواسیون غذا و تجهیز سلف فراگیران نمودند.

هدف از انتخاب مسئولیت پاویون پزشکان، تلاش برای تسهیل و تسریع در اجرای امور برای رفاه و امنیت فراگیران بوده است.

وظایف شامل موارد زیر هستند :

  • اجرای امور رفاهی و امنیتی مطابق قوانین و مقررات
  • اطلاع رسانی مکتوبات ارجاع شده
  • تامین تسهیلات رفاهی و خدماتی و امنیتی برای فراگیران
  • نظارت و پیگیری در امور محوله
  • تهیه چک لیست روزانه و ماهانه برای کارکنان خدمات و پیمانکار در راستای نظافت و بهداشت پاویون ها
  • نظارت بر عملکرد موارد ذکر شده در چک لیست
  • نظارت بر عملکرد کارکنان توزیع غذا
  • انجام مکاتبات اداری مورد نیاز و پیگیری تا حصول نتیجه با معاونت دانشجویی و فرهنگی
  • استقرار و بروز رسانی سیستم یکپارچه MIS
  • حضور مستمر در جلسات مربوطه ، اهتمام و پیگیری در جهت دستیابی به اهداف سازمان
  • شناسایی وارزیابی جنبه های زیست محیطی و خطرات ایمنی
  • برگزاری جلسات مشترک با ریاست و معاونت آموزشی و مدیریت و معاونت دانشجویی در خصوص امور رفاهی و ارائه پیشنهادات مفید و منطقی
  • نظارت و کنترل بر رعایت کلیه قوانین و دستور العمل های مرتبط با سیستم یکپارچه مدیریت MIS
  • ترویج تفکر سیستمی و ایجاد حس تعهد در کلیه کارکنان در خصوص رعایت الزامات سیستم مدیریت یکپارچه
  • شرکت در سمینار ها و کلاس های آموزشی و برگزاری جلسات با کارکنان مربوط به امور رفاهی و پیشنهاد نظرات اصلاحی در انجام بهینه امور
  • اعلام نیاز های آموزشی کارکنان تحت سرپرستی خود به منظور گسترش سیستم مذکور در واحد کاری
  • استفاده از فن آوری های نوین و نرم افزار های کاربردی برای سیستم HIS در راستای فرآیند درمان
  • ارائه پیشنهاد برای بهبود وظایف (با تایید مدیر در سطح واحد دستگاه تا معاونت دانشجویی و فرهنگی)